Biuro prasowe

Nowa, wiosenna kolorystyka galaretek WINIARY.

Kategorie :  Desery , Produkty
    Podziel się na:
Kategorie : Desery, Produkty
    Podziel się na: 

Marka WINIARY unowocześniła szatę graficzną opakowań galaretek. Zmianie uległy wszystkie elementy grafiki: kolorystyka, liternictwo, jak i zdjęcia. Nowe opakowania przyciągają wzrok świeżością i lekkością, którą uzyskano dzięki umiejętnie przedstawionej kompozycji galaretek i soczystych owoców. Atrakcyjności opakowaniom dodaje wyraziste zostawienie kolorystyczne, powodujące, że wyróżniają się one na półce.

Wszystkie galaretki WINIARY posiadają znak jakości Q nadawany produktom najwyższej jakości przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. W ofercie marki WINIARY znajduje się dziewięć smaków galaretek:

·         Galaretka o smaku truskawkowym

·         Galaretka o smaku wiśniowym

·         Galaretka o smaku poziomkowym

·         Galaretka o smaku pomarańczowym

·         Galaretka o smaku morelowym

·         Galaretka o smaku malinowym

·         Galaretka o smaku cytrynowym

·         Galaretka o smaku brzoskwiniowym

·         Galaretka o smaku agrestowym

 Marka WINIARY jest liderem na rynku deserów tradycyjnych w Polsce. Segment galaretek jest największym i najlepiej rozwijającym się segmentem spośród deserów klasycznych i stanowi w ujęciu ilościowym ponad 47% rynku deserów tradycyjnych (dane na podstawie AC Nielsen, MAT ON 05’). Do ulubionych smaków Polaków należą galaretki truskawkowe, wiśniowe i pomarańczowe. Największą sprzedaż galaretek notuje się w okresie letnim, kiedy na rynku pojawiają się świeże owoce.

 Cena sugerowana na półce to 1,20 PLN za sztukę.

Załączniki

Poznaj nasze propozycje pełne pomysłów, inspiracji, a jednocześnie tradycyjnego smaku: