Biuro prasowe

Budynie z wapniem WINIARY

Kategorie :  Desery , Produkty
    Podziel się na:
Kategorie : Desery, Produkty
    Podziel się na: 

Wszyscy mamy miłe wspomnienia z dzieciństwa, kiedy to z niecierpliwością oczekiwaliśmy na ulubiony deser. Najchętniej wybieraliśmy śmietankowy i waniliowy, a zastanawialiśmy się jak by smakował truskawkowy? Mowa oczywiście o budyniu! Teraz marka WINIARY spełnia dziecięce marzenia wprowadzając nową linię budyniów wzbogaconych dodatkiem wapnia. Po raz pierwszy w ofercie pojawił się smak truskawkowy WINIARY! A wszystkie o wyjątkowo kremowej konsystencji.

Jedna porcja budyniu z wapniem WINIARY pokrywa aż 22% zalecanego dziennego spożycia na ten składnik. Wapń niezbędny jest w codziennej diecie dziecka dla prawidłowego wzrostu i rozwoju jego kości. Teraz serwując maluszkowi budyń mamy mają pewność, że nie tylko dają mu ulubiony deser, ale jednocześnie dostarczają wapnia, którego dzieci potrzebują.

W nowej linii pojawiły się trzy smaki: Budyń z wapniem o smaku śmietankowym WINIARY, Budyń z wapniem o smaku waniliowym WINIARY oraz pierwszy na rynku budyń o smaku truskawkowym WINIARY! Wybór takich właśnie wariantów smakowych nie jest przypadkowy. Badania rynkowe wskazują, że ponad połowa budyniów, które kupują Polacy, mają właśnie smak śmietankowy lub waniliowy. Spośród owocowych smaków polscy konsumenci najchętniej wymieniają truskawkowy. Kremowa konsystencja to atrakcja zarówno dla małych, jak i większych smakoszy tego deseru.

Atrakcyjna szata graficzna z nowym bohaterem w postaci tygryska na pewno wzbudzi sympatię najmłodszych konsumentów. A nowe, kolorowe i przyciągające wzrok opakowania zachęcą do zakupu tego apetycznego deseru. 

Warto też zajrzeć na tył opakowania, na którym umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY® zawierający informacje o wartości odżywczej i energetycznej produktu, a także cenne wskazówki żywieniowe. Dodatkowo, dzięki oznakowaniu produktu wskaźnikiem GDA, konsumenci mogą sprawdzić, jaki procent wskazanego dziennego spożycia na składnik odżywczy pokrywa jedna porcja wybranego produktu. Informacje te mają pomóc konsumentom w podejmowaniu świadomych decyzji żywieniowych służących właściwemu bilansowaniu codziennej diety

Informacje o produkcie:

Cena jednego opakowania:    1 PLN

Waga jednego opakowania:   42 g

Wprowadzenie na rynek:       połowa października 2010

Szatę graficzną przygotowała: agencja Lemon Tree

Reklama w prasie handlowej: emisja - listopad, agencja - Legend Group

 

Załączniki

Poznaj nasze propozycje pełne pomysłów, inspiracji, a jednocześnie tradycyjnego smaku: