Biuro prasowe

Magiczne przygotowania do świąt Bożego Narodzenia

    Podziel się na:
    Podziel się na: 

Święta to czas bardzo rodzinny i wyjątkowy, w tym magicznym okresie chcemy jak najwięcej czasu spędzać z najbliższymi. Każdego roku, zanim zasiądziemy do pięknie przystrojonego i zastawionego przepysznymi potrawami wigilijnego stołu, czekają nas długie dni wypełnione przygotowaniami do świąt. Ten czas może być naprawdę przyjemny i inspirujący, jeśli spędzimy go z bliskimi wspólnie dzieląc się obowiązkami. Okazuje się, że prawie połowa polskich mężczyzn angażuje się w przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia, mamie pomagają także dzieci – 44% z nich bierze udział we wspólnym przyrządzaniu świątecznych potraw.*

Przedświąteczne przygotowania są często czasochłonne, a lista zakupów naprawdę długa. Na szczęście, coraz chętniej dzielimy się obowiązkami w trakcie przygotowań do Świat, a 38% Polaków zauważa, że obecnie podczas świątecznych zakupów, porządków, wybierania prezentów i przyrządzania potraw jest większy podział obowiązków niż kiedyś. Mimo, że to kobieta najczęściej przygotowuje potrawy na Wigilię i Święta, to aż 49% mężczyzn również w tym czasie angażuje się w pomoc w kuchni, co więcej odczuwając przy tym radość i zadowolenie. Robiąc wspólne zakupy przedświąteczne chętnie sięgamy po karpia i inne ryby (82%) oraz majonez (70%).* Polacy chętnie wybierają Majonez Dekoracyjny WINIARY, który podkreśla smak ich ulubionych potraw.

Do naszych świątecznych koszyków trafia też barszcz czerwony (27%), bez którego niemal połowa Polaków nie wyobraża sobie tradycyjnej Wigilii.* Ulubionym barszczem czerwonym Polaków jest Barszcz Czerwony Ekspresowa Zupa WINIARY, który powstaje z najwyżej jakości buraków, uprawianych w Polsce, dzięki czemu ma doskonały kolor. A odpowiednio dobrana kompozycja aromatycznych przypraw i ziół gwarantuje idealne doprawienie**.

Rodzinne przygotowania do świąt sprawiają, że ten gorący okres jest zdecydowanie łatwiejszy i przyjemniejszy. Wspólne zakupy, ubieranie choinki czy pichcenie w kuchni może być także doskonałą okazją do pogłębiania relacji, ważnych rozmów i wyjątkowego odkrywania magii Świąt. Dzielenie się obowiązkami daje dużo więcej frajdy i nie jest tak męczące jak samotna praca. Jak wynika z badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie marki WINIARY aż 64% Polaków podczas wspólnego przyrządzania posiłków odczuwa zadowolenie, 57% radość, a 22% dumę. Polscy mężczyźni coraz chętniej angażują się w przedświąteczne przygotowania, aż 49% pomaga żonie w kuchennych czynnościach, natomiast 22% samodzielnie przyrządza któreś z dań. W młodszych małżeństwach pomocna jest także często mama lub teściowa. Mamie w kuchni chętnie pomagają też dzieci, 44% pociech uczestniczy w szykowaniu potraw na Wigilię, głównie pomagając przy sałatce warzywnej i niekiedy lepiąc tradycyjne pierogi.*

Więcej informacji na temat produktów marki WINIARY, dzięki którym świąteczne menu będzie wyjątkowe, a także mnóstwo oryginalnych przepisów na pyszne potrawy znajduje się na stronie www.winiary.pl

*Badanie konsumenckie „Odkrywamy smaki rodzinnych chwil”, przeprowadzone przez firmę Millward Brown na zlecenie marki WINIARY (2014).

**Nestle Polska dane Nielsen Retail Audit; rynek Total Polska (zdefiniowany jako suma Hipermarketów, Supermarketów, Dyskontów, Dużych Sklepów Spożywczych, Średnich Sklepów Spożywczych, Małych Sklepów Spożywczych, Kiosków, Stacji Benzynowych, Sklepów Winno-Cukierniczych), Wolumen i Wartość sprzedaży za okres XI 2015 - X 2016 w kategorii czerwonych barszczy do gotowania.

WINIARY to marka, która od lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują współczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, majonezy, buliony, sosy, Pomysł na…, dania instant, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie – w sumie ponad 230 różnych produktów kulinarnych WINIARY, które pozwalają w szybki i prosty sposób przyrządzić posiłek. Na stronie www.winiary.pl panie domu znajdą przepisy oraz inspiracje kulinarne na każdy dzień. Produkty marki WINIARY rokrocznie zdobywają liczne nagrody przyznawane przez konsumentów i detalistów. W 2011, 2012 oraz 2015 roku redakcja „Rzeczpospolitej” przyznała marce WINIARY prestiżowy tytuł Najmocniejszej Marki Roku.

 

Kontakt

Dział Komunikacji i Usług Marketingowych
Olga Ostaszewska
Napisz do mnie

Kontakt

Biuro Prasowe marki WINIARY
Kamila Dębniak
Napisz do mnie

Załączniki

Poznaj nasze propozycje pełne pomysłów, inspiracji, a jednocześnie tradycyjnego smaku: