Biuro prasowe

Kolejna 7. już edycja programu edukacyjnego „Żyj smacznie i zdrowo” marki WINIARY zakończona!

Kategoria : 
    Podziel się na:
Kategoria :
    Podziel się na: 

Przeszło 3000 szkół, 174 252 uczniów i ponad 3000 zaangażowanych nauczycieli – ten imponujący wynik podsumowuje tegoroczną edycję programu edukacyjnego „Żyj smacznie i zdrowo” marki WINIARY. Od 2010 roku wzięło w nim udział już 80% szkół gimnazjalnych.

Pozytywne wzorce

Bardzo nas cieszy, że zainteresowanie programem stale rośnie i docieramy do coraz szerszego grona uczniów, nauczycieli i rodziców. Co roku szukamy nowych pomysłów, które uatrakcyjnią nasze działania i celnie trafią w oczekiwania młodych ludzi. Dzisiejsza młodzież to pokolenie dorastające w nowych technologiach, otwarte na nowoczesne sposoby komunikacji, oczekujące inspiracji na najwyższym poziomie. W tym roku do kampanii promującej zasady prawidłowej diety zaprosiliśmy niezwykle popularnego wśród gimnazjalistów youtubera Sheo. Duże zaangażowanie pod jego postami i materiałami filmowymi potwierdza słuszność naszego wyboru - mówi Marcin Popławski, Kierownik ds. komunikacji marki WINIARY. Uczniowie mogli śledzić nie tylko potyczki kulinarne Sheo w jego kanałach społecznościowych, ale korzystać na lekcjach z wyczerpujących materiałów edukacyjnych, opartych na filarach nowej piramidy żywienia i aktywności fizycznej, przygotowanych pod okiem specjalisty ds. żywienia. Razem z nauczycielami przygotowali szereg wydarzeń społecznych, wśród nich pojawiły się szkolne pokazy kulinarne czy miejskie happeningi z wielkim rozmachem. Wszystkie wydarzenia odbywające się w szkole zdecydowanie wzbogaciły wiedzę uczniów i otworzyły ich na nowe doświadczenia kulinarne. Rozumieją i doceniają prawidłową dietę, ponieważ mają świadomość, że to inwestycja w ich zdrowie, dobre samopoczucie i co ważne, świetne wyniki w szkole – przyznaje z satysfakcją Elżbieta Januszkiewicz, nauczycielka w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Wydminach, która poprowadziła swoją grupę do zwycięstwa.

Niespodzianka w kolejnej edycji

Głównym celem programu edukacyjnego „Żyj smacznie i zdrowo” marki WINIARY jest pokazanie młodzieży, że prawidłowe odżywianie jest proste i fajne, zdrowe potrawy mogą być również smaczne, a gotowanie może podnosić atrakcyjność towarzyską i uczyć samodzielności. Gimnazjaliści, biorący udział w programie edukacyjnym „Żyj smacznie i zdrowo”, zdobyli cenną wiedzę, którą będą mogli wykorzystać w przyszłości. Co więcej, organizator programu - marka WINIARY – nie zwalnia tempa i już przymierza się do organizacji kolejnej edycji, zapowiadając, że ta będzie ze wszech miar wyjątkowa. Szykujemy niespodziankę, która (mamy nadzieję) spodoba się naszym młodym odbiorcom. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, położymy jeszcze większy nacisk na nowe rozwiązania technologiczne. Śledźcie naszą stronę i profil na facebooku – szczegóły już niebawem – zapowiada Marcin Popławski, Kierownik ds. komunikacji marki WINIARY.

Więcej informacji na oficjalnej strony programu: www.zyjsmacznieizdrowo.pl i profilu na fb: https://www.facebook.com/zyjsmacznieizdrowo/

„Żyj smacznie i zdrowo” to program edukacyjny marki WINIARY, prowadzony w polskich gimnazjach. Misją programu „Żyj smacznie i zdrowo” jest przekazanie gimnazjalistom wiedzy z zakresu prawidłowego i zdrowego odżywiania oraz zachęcenie ich do wspólnego spożywania posiłków i podejmowania pierwszych samodzielnych prób gotowania. W ramach projektu promuje się wśród młodzieży postawę proekologiczną, a także ideę niemarnowania żywności. Do tej pory, w sześciu edycjach „Żyj smacznie i zdrowo” wzięło udział blisko 80% szkół gimnazjalnych z całej Polski.

Program marki WINIARY jest częścią strategii firmy Nestlé, w ramach której firma zobowiązuje się produkować wysokiej jakości produkty, będąc jednocześnie wiarygodnym partnerem w żywieniu i dbałości o zdrowie Konsumentów.

Patroni honorowi: Minister Edukacji Narodowej, Rzecznik Praw Dziecka, Polskie Towarzystwo Nauk Żywieniowych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Ośrodek Rozwoju Edukacji.

Załączniki

Poznaj nasze propozycje pełne pomysłów, inspiracji, a jednocześnie tradycyjnego smaku: