Biuro prasowe

Start kampanii reklamowej nowej Galaretki Przezroczystej WINIARY

    Podziel się na:
    Podziel się na: 

3 lipca wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy produkt w portfolio deserów WINIARY - Galaretkę Przezroczystą.

W ramach aktywności w mediach, w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim, (m.in. TVN, Polsat, TVP) w stacjach niszowych, a także na platformie VOD (Ipla, TVNplayer, Onet, Interia, Wp.pl i Edipresse) pojawi się spot wspierający wprowadzoną nowość.

30-sekundowy spot prezentuje i podkreśla główne zalety nowej galaretki – jej innowacyjność, przezroczysty wygląd, winogronowy smak i zaskakujący efekt podania.

Dodatkowo, nowy produkt wspierany jest kampanią reklamową prowadzoną na Facebook’u. Pojawią się krótkie filmiki prezentujące pomysły na zaskakujące desery z wykorzystaniem nowej galaretki.

Za przygotowanie spotu reklamowego do telewizji odpowiada agencja Publicis. Z kolei za przygotowanie filmików do internetu odpowiada agencja BiteMe concept. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowego produktu w ramach kategorii deserów WINIARY oraz zaprezentowanie konsumentom możliwości wykorzystania nowości w codziennej kuchni.

Galaretka Przezroczysta WINIARY to wyjątkowy winogronowy smak, a także oryginalna, przezroczysta forma, która z łatwością odmieni ulubione desery. Można używać jej zarówno jako dodatku do ciast, ale także podawać w formie samodzielnego deseru w towarzystwie ulubionych owoców. Efekt za każdym razem pysznie zaskoczy – nie tylko wyglądem, ale i smakiem.

Kontakt

Dział Komunikacji i Usług Marketingowych
Olga Ostaszewska
Napisz do mnie

Kontakt

Biuro Prasowe marki WINIARY
Kamila Dębniak
Napisz do mnie

Załączniki

Poznaj nasze propozycje pełne pomysłów, inspiracji, a jednocześnie tradycyjnego smaku: